Livet som sådant.

Nu har jag gjort 3½ av 4 frågor på hemtenten. Don't ask.. :D Jag har gjort vad jag har kunnat. Ska köra sista delfrågan efter lunchen nu. Sen framåt sexsnåret åker jag till Arlanda och chansar mig hem på 20:00planet. För imorgon och på torsdag är det gymnasiemässa i Visby. Då ska jag vara där och snacka mig varm för mitt livsuppdrag och äventyr som börjar nästa höst.

På fredag eller lördag åker jag till Göteborg och har Junisteaterkommittémöte på söndagen. Tänkte hinna med att se Wendelsbergstvåornas barnteaterproduktion Momo eller kampen om tiden. Hoppas också åtminstone få en skymt av Woyzeck, treornas produktion, också... Och så supersushi med Jullanbullan och träffa Linnea och Alex!!

Helgen som var kom mamma på besök. Det var sköna dagar och ingen kan lägga ner ens tentaångest som mamma gör. It's gone! Vi var på Peter Jöbacks konsert. Han berör mig så himla mycket med sin röst. Det finns en slags svärta i den som bara kan komma från ett gammalt tjockisbarn. (Peter Jöback, svärta? Jo, det är faktiskt så!) Det var en jäkla bra konsert! Och så fick mamma krama honom efteråt, allt kom till sin fulländning. Han är ju en så fiiin sjäääl!

Nej. Dagens schema: Äta lunch - spaghetti med spenatochbaconröra. Göra klar hemtenta - gå till pedagogiska och låna bok. Träffa Andreas så mycket jag hinner.. Packa. Leta teaterkursinfo att använda på mässan. Kolla biljetter till GBG. Åka till Arlanda. Long live life!



Att sova med dig är det bästa jag gjort på länge.

Kommentarer:
Postat av: jenny

Nej du Wahlgren, mycke kan jag stå ut med (:D!!) men PETER JÖBACK!? SVÄRTA?! Han har inte ens en fin röst ju! Usch! Träffade vår Björn S igår! Han sa att det inte blir estetiskteater-linje, men inriktning teater? Explain please!
pussipusspuss

Postat av: Moa

Bor inte Peter Jöback på Söder? =) Tänk om vi bor grannar!

2007-10-02 @ 13:12:40
URL: http://carbuncle.blogg.se
Postat av: sanne

Min kompis gillar Peter Jöback med. Hon skulle ha varit på hans konsert om det inte hade varit att vi var i italien då ;)

2007-10-02 @ 18:07:38
URL: http://pearl.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits