Panikteater och annat som händer.

http://www.panikteatern.se/turnefoto/2007ht/gunsta.html - Här kan du se bilder från när Panikteatern besökte Gunsta (stället där jag och brorsan bedriver vår barnteaterverksamhet.) Panikteatern har ett skitkul koncept, att de kommer med färdiga produktioner men plockar statister från de som arrangerar. I årets pjäs fick vi statister spela entrepenörer i Eninge kommun i pjäsen Blixtrevision i Eninge. En väldigt bra bearbetning på Gogols Revisorn. Väldigt roligt, intensivt och underhållande. Bra teater för folket och den breda massan! Tjoho!

Annars då? Hänger på Peddan (Pedagogiska institutet) där jag läser kurslitteratur, umgås med Andreas, dansar street, leker med Kristian och Henrich... Living the good life! Men jag tror jag börjar bli sjuk.. Host host, ynk ynk. Inte roligt nu, det händer ju så mycket spännande saker!

Varje dag får jag kreativa flashar om hur jag ska jobba med mina elever på Donner. Första årskullen kommer få så enormt med uppmärksamhet och kärlek, det kan jag lova! De som kommer åren efter kommer få enormt med uppmärksamhet, ERFARENHEToch kärlek, förståss!! :)

Stureplansprofilerna dömdes idag till 4 års fängelse. Och jag tjöt av glädje! Det bara kom över mig, dom jävlarna ska få sitta där!! Hoppas bara att det är rätt beslut. Att rättvisa skipades. Hur fan ska man veta det? Jag utgår från att rätt beslut har tagits. LET THOSE SNOPPDJUR BURN IN HELL!!!!!!!!!!!!!!!

And now, for something completely different.


  
Gunsta, here we go!

   
Fika på Ofvandahls.

  
Lekstuga på Claes Ohlsson.

  
1. Tysk - i - säng. 2. Jag färgade håret på Kristian. He's now a brunett.  3. Ida.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits