Jag överlevde!

Tjoho! Jag överlevde dagen! Reflektioner diskuterades och klassen skrattade tillsammans ett flertal gånger. SKÖNT. Trodde det skulle bli en totalt skrattlös kurs. Men vi har några förlösande krafter. Läraren exempelvis, hon är bra. En pedagog. När hon föreläste om boken vi just har läst föll så mycket på plats. I like her! Och min seminariegrupp känns bra. Avslappnat och skönt. Jag vågade ta upp fler av mina punkter och pratade en del. Men... Jag vet inte om det är ett handikapp eller en talang, men jag ser nästan hela tiden något komiskt i det vi pratar om! Kanske är det nervositet, kanske är det otroligt sjuk humor. Jag kommer på mig själv med att tänka roliga saker om ämnena. Inte så att det tar överhand men ändå, vill gärna säga fåniga kommentarer.
Till på tisdag ska vi läst en bok på engelska om inlärning, utan att skriva reflektioner. Till på torsdag ska vi ha skrivit reflektioner på en 250 sidor lång bok. Yep, universitetsångesten is here to stay!! :D

Har fastnat i ett Elvisträsk. Han är fortfarande kungen! Har hittat en favorit i Welcome to my world. Vem gjorde den i original?

Kommentarer:
Postat av: Miguel

Britney Spears? ;)

Postat av: sanne

Själv har jag fastnat för Queen. ;D

2007-09-06 @ 22:17:49
URL: http://pearl.blogg.se
Postat av: u

Asså jag fattar inte riktigt.. du läser alltså kurs i pedagogik, hur funkar det? jag går själv i tankar om vad som komma skall efter sommaren, och kanske finns det möjlighet att intresset för att plugga vidare nåt i stil med pedagogik finns.. jag är nyfiken!

2007-09-26 @ 11:03:35
URL: http://browneyedgirl.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits