Min mobil.

Nu är dagen här. Min mobil har somnat in. Vi sörjer den röda faran med tre starka hej - HEJ HEJ HEJ!

Någon högre makt pissar mig i ansiktet just nu. Här får man för att vara ärlig.

Och just det, datorn är inne på sista refrängen den också.

Teknik är skit, om det inte funkar.


Nå, vad händer här näst? Jag vågar inte gissa...


14:55 -  Nu har jag varit hos Andreas och fått låna en av hans gamla telefoner. Ring mig om ni vill något, jag ringer inte er so to speak för jag har inga nummer alls.

Kommentarer:
Postat av: u

been there done that, min mobil pajjade i våras och 2 veckor senare la datorn av och innan jag ens hann lämna in den fuckar sig digitalkameran. Jag tror dom kommer i flockar, teknikpoblemen :( *peppa peppa*


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits