Det här livet...

Det här livet är stört spännande! Jag vet inte var jag ska börja!

Min mamma kollar lägenheter åt mig. Jag tror hon tycker det är roligt att gå på visningar så det är nog ingen större uppoffring för henne. Ikväll ska jag välja en av tre favoriter. Alla ligger i Lännaområdet i Visby, för de som vet.. Nära till IOGT-NTOlokalen.. :) Vi får se.

Idag hade vi egoföredrag. En spännande uppgift, alla fick 4 minuter att presentera sig själva på. Olika infallsvinklar och vrår. Jag var nästsist och i omgångar blev jag nervös inför uppgiften, men när det väl var min tur gick jag upp och naglade den! Jag var helnöjd. När läraren skulle ge kritik så gick han igenom en lång lista med bra saker jag gjort och tänkt på. När jag trodde han skulle börja med de negativa sa han: Ida, markera det här datumet i kalendern! För det var länge sen jag blev så imponerad. Har inget mer att kommentera.
Kanske ska satsa på ett VG i Att tala 7,5p?

I samma sväng fick vi tillbaka tentan vi gjorde på grundkursen. G! Såå sköönt!

När jag kom hem väntade ett kuvert från Gotlands kommun. Beviljat kulturstöd. 6000 kronor. Jag visste inte var jag skulle ta vägen med mig själv. Everything is going so well!

Nu ska jag fira med sushi och House med Henrich! BECAUSE I'M WORTH IT!

Kommentarer:
Postat av: Per

Du är säker på att allt inte är ett enda stort aprilskämt då? ;) Haha, nädå, way to go sis' :D

Postat av: Anonym

Men grattis för fan! =) Härligt härligt med roliga betyg!

2008-04-01 @ 22:11:55
Postat av: Peter Andersson

Ah, skriver av mig precis ovanför såklart! :)

2008-04-01 @ 22:12:26
URL: http://zodiac.blogg.se
Postat av: sanne

Vi ska hålla tal/anförande på samhällskunskapen nån gång dom kommande veckorna... Jag kanske ska be dig om hjälp infört? ;)

2008-04-03 @ 00:06:43
URL: http://pearl.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits