Feberyra.

Fan. Kan man inte vara dödsjuk en dag och sen gå vidare? Än att det ska vara utdraget och segt? Blää. Feber är skit. Varmt. Kallt. Varmt. Kallt. Kallt. Kallt. Kallt. Överhettad. Varmt. Varmt.

I fredags blev det i alla fall ÖG och dansa dansa med Henrich! Som vanligt var Soulville i källaren extas och Vigilante på markplan spelade hitsen. Måste gå dit igen! Jag var galen som vanligt och käften glappade nästan sönder och samman. Att folk inte blir trötta på mig? :)

Nu sitter jag och skriver mitt argumenterande tal, ska prata om stödgrupper för barn till missbrukare. Pathos all over!

Orolig kropp.

Igår köpte jag lycka i form av ett förkläde på Myrorna och en tunika på Indiska.

Nä. Nu vill jag äta korv!

Kommentarer:
Postat av: Peter Andersson

Ah! Kommer du på träningen idag?! Kramkram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits