Firad bror och träningsdöden.

Ikväll har jag och Per sett Monty Python live at Hollywoodbowl för att fira hans födelse. We keep it simple. Men han ville ha det så.

På afrodansträningen sa min kropp akut stopp och vägrade. Jag fick ont i hela benen och orkade inte ta ett steg, orkade knappt cykla dit. Jag fick avbryta efter halva passet. Känns surt, jag gillar ju afrodansen. Men min kropp sa verkligen nej. Undrar vad felet är? Kan mens verkligen ge så ömma ben?

Per har by the way fått en avancerad våg i födelsedagspresent. Vågen talar om hur mycket fett, muskler och vatten din kropp består av. Domen var elak och hård. Jag har dåligt med vatten och under lägsta nivån på muskler. Men fett, det har jag tydligen gott om! Jag som levt i vanföreställningen att jag egentligen har massa muskler under det ytliga fettet. Tydligen inte. Nu är jag fet, på riktigt!

Idag hade vi seminarie om våra essäer. Jag hade ingen som helst förväntning på nånting. Det gick skitbra, jag fick massa bra respons. Det känns gööööööööööööööööööött! Kanske ett VG i Att skriva? Och på Att tala går det minst lika bra, förutom boobflashen senast. Dock kan man bara få G på den kursen. Släpper i och för sig all prestige, vilket är skönt.

Imorgon blir det Vigilante och Soulville på Östgöta nation. Världens bästa dansgolv! Henrich, Anna, Jeanette och jag ska göra ÖG osäkert och dansa dansa! Jag har längtat efter den kvällen i flera veckor! DANSA DANSA!

Kommentarer:
Postat av: Peter Andersson

Ah! Ja, jag kände att jag hade gett typ 90% av min styrka på de där 30 minuterna. Jag är nöjd ändå att jag tog mig dit! =) Det ska du också vara! Den där vågen skulle man ju kunna tänka sig att testa någon gång...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits