Sköna dagar, vackra människor.

Efter ett pinsamt första möte med vår handledare inför gruppuppsatsen (hur säger man till en handledare att man egentligen inte bryr sig ett skit om det man ska göra utan att låta nochalant?) så hamnade jag vid åkanten med mina boys Henrich, Kristian och Jakob. Det var fullkomligt underbart att fördriva tid i solen, skrattandes med de bästa av karlar.

Sen mötte jag upp en Thomas och en Erik som grillade utanför juristernas tillhåll - fiendemark. Iskall majs och sönderbränd bacon. Men potatissalladen var ätbar. Första grillen i år!

Afrodans med Peter. Vikarien kom för sent så hon kompenserade med att köra passet extra snabbt. Det var knappt att man hängde med i Stöveln och Kanoten och Vattenfallet och Jorden och Påfågeln och allt var det heter... Men gött! I love att träna.  Efter passet bjöd Jocke och Peter mig på väldigt god Flygande Jakob. Äta mat och skvallra, det är en skön avslutning på dagen.

Imorgon bär det av till Tollare och barnteaterfestivalen. Då vet man att det är vår.


  
   
  
  
 
   

Ja, jag vet. Je suis une blekfis.
Och Jakob har tagit några av bilderna.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits