Att identifiera sig med Ugly Betty.

I kvällens avsnitt kände jag verkligen med Betty. När hon var glad var jag glad, när hon var ledsen var jag ledsen. Jag kanske är Betty. Det är ett mycket snyggt namn, kanske något för min evenutellaframtidaintepåtänkta dotter? Fast jag har ju reserverat ett annat namn, jag hoppas min eventuellaframtidaintepåtänktadotter kommer passa som handen i handsken med det namnet. För det är så snyggt! Hårda konsonanter, I like!

Dumpad via sms. Mitt under mina föräldrars körkonsert. Hurra! Länge leve utvecklingen!
Nej, men jag förstår. Hitta din egen stabilitet först, then we can talk. Vi ses år 2010 då.. ;)

Det var väldigt mysigt att lyssna på mor och fars konsert. Precis som förra året infann sig känslan av att jag var föräldern, som dokumenterade och mamma, vinkade INTE denna gång, nöjde sig med att grimasera en del mot mig. Skön repertoar med skönt mellansnack. Jag fick hålla mig från att klämma i jag med!

Här är en låt till Julia, jag fick en känsla att du gillar den?
http://www.youtube.com/watch?v=DowvJ6h1WnM

Kommentarer:
Postat av: Moa

Hoho, det kanske jag gjorde! =)

Jag minns bara att vi var på Rondo och skrattade!

Postat av: Moa

...blev du dumpad via sms?! Skandal för faen!!

2008-12-16 @ 23:37:25
URL: http://carbuncle.blogg.se/
Postat av: Micke

För helvete Wahlgren, inga y-namn!!!

2008-12-16 @ 23:47:47
URL: http://gotlandsexil.blogg.se/
Postat av: Julia

i lööööv ju - and aj löööööv tha sooong!!!! tack...känner mig stark när ja lyssnar på henne!

ps, dumpad på sms är nog bättre än att bli dumpad av hans kompis som vi gjorde när vi va små...alltså när vi skicka fram en kompis för att säga att man inte ville va ihop me hans kompis längre hihihihi !!

kärlek!!

2008-12-17 @ 20:06:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits