Det 24:e året har börjat... snart.

Jag har ännu inte fötts. Om man ska tänka så. Jag föddes nånstans kring 23:40 den 4:e december 1985.

Jag har levt i 8401 dagar.

Tack alla som hört av sig. Jag har tydligen berört många människor. Det är därför jag har 636 facebookkompisar.

Idag är den första dagen på resten av mitt liv. Eller heter det Första dagen i resten av mitt liv? Eller Första dagen av resten av mitt liv? Per? Micke Bögman? A little ni-som-brukar-vara-de-första-att-märka-ord-help, please?

Kommentarer:
Postat av: Micke

Hmmm....jag skulle nog säga "av mitt liv". ÄR dock osäker på om det är rätt! ;-) Grattis Rauchan! Snart är du lika gammal som jag!

Postat av: Per

Efter att ha använt google som korpus blir det följande utfall:



på: 3970 resultat

i: 2480 resultat

av: 1040 resultat



Så du tog dem alltså i storleksordning, men alla kan nog användas ;)

2008-12-06 @ 20:45:53
URL: http://perwahl.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits