Ibland kan man börja lipa lite lätt.

Idag fyller min fina vän Ida år. Hon är underbar. Har säkert skrivit om henne 500ggr här på min ärofyllda blogg. Hon är värd allt gott i hela världen. För hon är PURE AND GOOD. Hon är vännen ALLA borde få ha i sina liv (är dock glad att hon inte är vän med fler än hon är vänner med, för med enkel mattematik så skulle de ju innebära att dåaldrig skulle ha tid att träffa mig....EGO!!!) Jag önskar denna ängel allt hon vill ha! Grattis Ida!

Min vän Julias ord. Jag är glad att hon är hemma nu.

Idag bakar jag. Ni läste rätt. Dock är inte resultatet klart, så hoppas inte för mycket att mitt hushållshandikapp har gett upp. Hallongrottor, sockerkaka med frosting och min specialare - marängdajmhallontårtan. Jag ska ha kalas förstår ni. Hoppas jag lyckats bjuda alla som jag vill ha här.

Fick Bo Kaspers nya skiva i present. Lovande efter första lyssningen, äntligen har dom hittat tillbaka. Fantastiska män det där. Med ett fantastiskt sound.

Kommentarer:
Postat av: julia

kul att alla fick se att jag stavar som en kratta...men de bjuder ja på :)love

2008-12-05 @ 21:24:58
Postat av: Micke

Dräkten finns numera i Slite och ska användas till diverse aktiviteter!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits