Inte okej!

Jag var på aerobics på Friskis ikväll (utan vare sig Julia eller Amanda, buääh) och jag körde slut på mig själv. Det är så skönt att pressa sig själv to the limit. Mitt i ett block, som det kallas, kände jag en doft av.. Ja. Gissa nu. Svett? Ja. Tandkräm? Nej. Rosor? Nej. Någon luktade så jävla mycket cocos! Visst, litegrann kan det lukta gott, men överdriven konsumtion i kombination med svett ÄR INTE OKEJ! Gå inte på träningspass insmord i cocos!!! Och om du inte kan hålla dig, stå långt ifrån mig. Jag blev så distraherad av doften att jag tabbade mig flera gånger. Det är inte okej!

Kommentarer:
Postat av: Anonym

instämmer...de finns för fan lagar och regler i detta land :) ja va inte på passet för ja har självklart åkt på en förkylning då gud tyckte att jag inte hade nog me skit ....

2008-12-17 @ 22:45:48
Postat av: Julia

....de va ja som va den mystiske personen som inte nämnde sitt namn i förra inlägget - jäkla buggar på den här skit sidan!

2008-12-18 @ 09:45:47

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits