Och så fanns det bilder från ett kalas.

Nu är jag hemma hos mina föräldrar och ska hämta lite teaterkläder. Mina föräldrar tycker säkert det är lagom roligt att jag har ett lager kvar här.

Då passar jag på att visa några foton från min mammas kamera från Stina och Matildas kalas.

 
Födelsedagsbarnet var sjukt sockerkickad. Och så fick hon en galet läskig katt också.
Den rörde sig och jamade. Äckligt verklighetstrogen.


   
Oskar och jag levde lite i symbios denna dag. Men spyan, den fick den ömma modern på sin klänning.

    
 
Haley tränade på hysteriska fotominer.

 
Magnus åkte på stryk i snön av Herman och Harry.
På bild två bad jag småsorkarna att kasta på Magnus, varav tjutet "NAJ, int på BOLLA!"

    
Kusinerna och lektanten.

Kommentarer:
Postat av: Per

Det är väl snart läge att få in kusinbarnsklanen i Junis? Lägg det som motion på Gotlands DÅM ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits