Tisdag.

Det tråkigaste med att fylla år och jobba halvtid är att jag inte kommer vara på skolan på torsdag. Och en av höjdpunkterna med att fylla år som anställd på Donnergymnasiet är att bli sjungen för av kollegorna på morgonmötet. Micke P tar baston och hela Ja må hon leva går i någon slags domedagsstämning. Jag är uppriktigt ledsen över att missa det! Hoppas jag får jobba på fredagar nästa år, om jag nu får jobba kvar nästa år. Jävla minskande elevkullar! Gotlänningar, make babies för framtiden! Jenny, check. Annah, check. Markus, Magnus, Matilda, check. Tack för att ni tänker på oss i skolvärlden! :)

Ska man ha nåt kalas kanske? Det vore väl lite mysigt att bjuda hem folk och fä hit till mitt penthouse. Då var det bara det här med att städa...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits