Bajsa hos någon annan.

Stopp i toaletten. Finns det något värre hushållsproblem? Speciellt på en fredag. Suck. Gick och spolade för att pröva igen nu och lyckligtvis släppte det. Så nu kan jag få bajsa hemma och inte hos någon annan.

Mina händer luktar hårfärg. Återigen rör det sig om Kristians hår. Lite kvalitetstid han och jag.

Stora delen av dagen spenderades i Gunsta där jag, Per och Margareta pimpar scenen. Det börjar bli en blackbox. Så häftigt! Lagt svarta dansmattor och pysslat. Kommer bli en så bra scen! Gick lite upp i ljuskanonerna och tekniken... Upphetsad av färgfilter och lampor.

Skor blev det. Ta 3 betala för 2. Jag föll för Skopunktens kampanj. Så nu får jag inte köpa fler skor i vår.

http://damberg.blogg.se/1203178993_dan_fre_dan.html#comment - om mitt och Henrich gig hos familjen Damberg/Larsson. Det verkade lyckat. Kanske något vi ska satsa på? Hyr oss, vi kommer och sjunger för dig!


  
Vårens snygga kollektion.
Och jag vet, allt blir snyggt på min matta!

Kommentarer:
Postat av: Peter Andersson

Tja! Ja, det var ju hysteriskt det där i fredags, det var kul! Hoppas jag inte skrämde iväg dig! =D

Om du nu ska bajsa stopp i toan så kan jag ge dig ett tips på bra saker att inhandla, imorgon kommer pengarna! ;) Gå till ICA eller ClaesO och köp en "gloffgloffare". En sådan som Kalle Anka har i sin armborst, en sådan med sugpropp du vet. De är skitbra, på riktigt! =) Jag tror jag ska införskaffa sådana till korridorerna, för jävlar vad bajsuppdrag jag har fått fixa här på huset!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits