Kristian 22 år.

Jag och Henrich är kanske världens bästa kompisar. Vi gick upp i ottan för att överraska Kristian på hans födelsedag. Utklädda steg vi in i hans rum och sjöng Främling/Kristian, vad döljer du för mig, något lägre än jag någonsin sjungit den förut och med ett starkt vibrato. Sen freakade vi ut en aning och gjorde lite egna vulgära dekadenta visor. Vårt band heter The Droppklitts. Don't ask.

Så såg vi 123 Schtunks Romeo och Julia på Regina på kvällen med Ett teknatspexgruppen. Min fjärde Schtunk, andra Romeo&Julia. Jag fullkomligt älskar 123 Schtunk. Något man måste uppleva!


           


Sen fick jag prova Kristians häftiga spegeldräkt.

 

Kommentarer:
Postat av: jenny

Haha, jag älskar dina tusenidaansikten-bilder! Vad mysiga ni är, men fick han ingen frukost på sängen då?
puss

2008-02-09 @ 12:58:15
Postat av: Erlanddaniela

Hi! Your website is really interesting! I like it!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits