Så satt man här igen.

Nu ska jag läsa Annelie Ljungbergs tal som hon höll i Malexanderrättegången. Har läst analysen innan så jag vet vad jag ska leta efter.

Sara L, kul att du läser min blogg! Och kul att du också tränar på där borta i staterna! :)

Jag är svag för kanelgifflar. Kanelgifflar kommer bli min död. Det kommer stå så här på min gravsten:
Ida Wahlgren 4/12 1985 - X/X XXXX
Offer för de förrädiskt goda kanelgifflarna
It could happen to you to!

Ikväll är det premiär på den andra säsongen av En annan del av Köping. MISSA INTE! I morse såg jag när Linda Hammar blev intervjuad i nyhetsmorgon och helt knallfall så börjar jag lipa. Hon berör mig nåt otroligt den tjejen. Jag skickade ut lite påminnelsesms till folk som kan tänkas gilla serien och fick svar av min moster att hon också hade gråtit till nyhetsmorgon. Och Gunilla har rätt, det är så äkta så man blir berörd. Vi delar favorit i serien, Tobbe, mest när han svär och vill ha kaffe! Återigen, MISSA INTE!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits