Utmaning, check.

Det gick galant att tillaga revbensspjäll med dijonhonungsglasering. Dvs jag dog inte av att äta den.

Idag har jag varit effektiv och ineffektiv. Läste en massa sidor text och lite annat småplock. Men senaste timmen har jag påbörjat nåt, för att titta lite flyktigt på det och lagt ner. Känner mig lite orolig i kroppen. Så mycket på gång. Så mycket att tänka på.

Medeltidsveckan känns mindre och mindre avlägsen. Snart står vi där. Och allt ska vara klart. Så klart nu konst kan bli. Jag har hela sommaren på mig tänker jag. Men tanken att alltid ligga steget före, vara smidig och snabb, det stressar mig.

Tänk om man hade pengar. Det skulle underlätta så mycket.

Kommentarer:
Postat av: u

Tja! Jo du fick veta igår att vi ska ha 2 veckors festival i år. Dvs att vi spelar från den 9e tom den 25 ! Bara en liten inflik sådär :)

Postat av: maria

Ja, jag hade verkligen älskat att vara gast! Men sånt är livet.
Ska bli skitkul i helgen. Vi har en svincool dans åt kidsen!
:-)

Ses
Kram maria

2008-02-28 @ 22:34:37
URL: http://mariapetite.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits