Utmaningar.

Gårdagens utmaning var afrikansk kraftdans. Dagens utmaning är att tillaga revbensspjäll. Hittade billig revbensspjäll på Luthagens livs och tänkte "What the heck". Det är kanske inte så lätt som jag trodde. Om jag åker in på akuten senare idag, så vet ni varför. Vad fan betyder "brässera"?? Måste nog googla upp det, för det är vad köttet ska göra i 45 minuter framöver.

Stressad inför sommaren. Det finns så mycket jag vill kunna förbereda men inte riktigt hinner med. Jag lever med min starka tilltro att det här kommer bli något magiskt.

Kommentarer:
Postat av: Peter Andersson

Ah, gillade du afrodansen? Jag tränade det i höstas, men har inte riktigt kommit igång iår. Så jag ska nog köra igen, kommer du köra på mer?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits