Spam spam.

Ååh nej, nu har jag börjat få spam på bloggen igen. Reklamspam som lägger in sig i gamla inlägg och förpestar mina minnen. Jaja, det är ju nästan de enda kommentarerna jag får... Med andra ord: Skriv kommentarer till mig! Några känslor borde jag väl väcka?

Nyårsafton. Hemma hos Sjöbergs med Linnea, Alex, brorsan, Maria, Viktor och Henrich. Det var en spännande grupp. Lite träligt i början, när alla skulle känna in varandra och varandras typ av humor och börja umgås, men efter en rad sällskapsspel slutade kvällen i skrattande harmoni till spelet Scattegories. Då hade vi hunnit avverka några andra spel, en väldigt god middag och ett tolvslag. En lugn och skön kväll.

Nyårsdagen. Vi firade kusinbarnet Hampus som fyller 5 år på torsdag med tårta hos Tommy och Ingrid. Det var "bara" hälften av kusinbarnen närvarande. Hampus, Lukas och Stina - som är asnöjd över att ha lärt sig att gå och firade detta med att välta ut samtliga böcker på en av hyllorna i bokhyllan. Hos Wahlgrens i Slottsbacken blev det Bamsespel, vild jakt och ett glasståg.

När jag zappade genom kanalerna häromdagen halkade jag in på MTVs top 100 över 2007. Någonstans i slutet av listan låg Darin - Everything but the girl. Jag kom på hur mycket jag saknar Darin. Kom tillbaka snart! Du och Måns kan dela på Sveriges unga flickor! Du äger mitt fjortishjärta sedan du entrade scenen på Alla tiders Melodifestivalgalan på Cirkus och knockade hela artisteliten med din version av Det gör ont! Stående ovationer! Annars tycker jag att Måns Zelmerlövs Brother oh brother är ruggigt bra. Speciellt den akustiska liveversionen han körde hos Babben. Ljuvligt!

Hobbyn:
http://www.birthday.se - Se hur gamla folk egentligen är... :)


        


     

Kommentarer:
Postat av: Jesper

Bamses honungsjakt is da shit.

2008-01-02 @ 16:23:07

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits