Okej, en jävla massa bilder då. Del 1.

Rensar lite här och där och inser att det bästa sättet att ta itu med saker är att konfrontera. ATTACK! Här är lite blandad kompott från april, maj och juni. Goda råd, vägledning i livet. Se och lär.


Teaterfestival, Tollare. Delar rum med Marie och balkong med Nicole (fotografen) och Kristina.
Ida: Vänta, ta ett kort nu, jag har värsta posen...!
*två sekunder efter insett missöde* AJ...


Råkar ni ut för den här mannen på Uppsala Universitet, då har ni kommit rätt.
Peter Lind heter han och undervisar i Att talakursen på Retorik A.
Rekommenderas! Mycket inspirerande människa! 


Såhär såg Ludvig ut när han hade klätt ut sig till Peter Lind, hemma hos Jocke på retorikfest.
Värden ser nöjd ut över resultatet.

  
Min basgrupp. Jocke, Björn, Jay-Z, jag och Daniel. Mina boys.

Jocke vill mysa. Jag är tveksam.

Göteborgarn Johan, Niklas, Jens och nyknullad Tintin, eller Erik.

Jocke och Göteborgarn Johan. Vuxna män gör saker tillsammans.

Sanna och Caisa på balkongen.
 
Mattias och Elinor.

Emma och Björn.
Och Bengt och Anna som inte kom. Nu tillhör ni historien! :)

Kommentarer:
Postat av: Hombre de Mundo

Peter Lind > Alla andra

2008-06-15 @ 21:57:41
Postat av: Augustcelebrity

Very informative. Great site. Really professional.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits