Vojne vojne.

Så mycket jag inte har bloggat om. Så mycket jag inte orkat bry mig. Jag är ledsen, men sista perioden i Uppsala var så händelserik att jag inte kommer dokumentera den. Sorry.

Sen jag kom hem har jag städat, rensat och hållt på med Medeltidsveckanprojektet så fort jag haft en stund över. På nationaldagen såg vi mina kusinbarn spela knattefotboll i Almedalen. Idag var det studentmottagning för Oscar, mellanskiten Scheller. Han har blivit en sån vuxen liten karl. Det var så fint ute på landet en dag som denna, träffa vänner och äta gott, hälsa på hästarna och grannens kreatur (vad heter tjurar som fått bollarna borttagna?) i hagen. Ljuv frid på denna ö.

   
Herman, Harry och Haley som också ville spela lite.

   
På studentmottagning i Bro.
 
Studenten Oscar med sin kusin Lovisa. Erik och jag hade paparazzikrig.
   
Såhär lyckliga kan syskonen Wahlgren vara.
  
Pappa och mamma.

Studentens skylt.
 
Mmm.. Snor.

Kommentarer:
Postat av: Johan

Oxe heter det (eller stut om den är liten).

Postat av: J

Tänkte säga samma som Johan... Men nu behövde jag ju inte det!

2008-06-08 @ 10:05:29
URL: http://juicey.blogg.se/
Postat av: Big mama

ja tycker roffa är så fiiiiin!!

2008-06-08 @ 10:53:00
Postat av: Big mama

ja tycker roffa är så fiiiiin!!

2008-06-08 @ 10:53:32

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits