Cåld sykel.

Nu kan jag lägga cykelhistorien på hyllan. Cykeln är såld.

Jag vill verkligen inte plugga till tentan. Det sätter stopp för att jag inte är motiverad alls. Vill göra allt annat utom att plugga.

Surfade in på Mis blogg och hittade lite kort från en mysig kväll hos Damberg/Larssons. Jag och Martin leker med Diesal och det som en gång var ett mjukisdjur.
http://misansblogg.wordpress.com/2008/02/04/fredagsunderhallning/ 

Här är en gammal bild på samma Martin och mig från ett UNFmaterial. Så små vi är! :)
image757


Sen har Lena äntligen skickat bilderna på min bouffon från Nice. Det här var första kvällen tror jag och stället vi bodde på hade halloweenmaskerad. Jag och Tina klädde ut oss till hidious monster och dess ägarinna. Så sprang jag runt och gläfste på alla fyra, nosade på folk och blev klappad och tillrättavisad av min envåldshärskarinna. En rolig kväll i mitt liv på franska rivieran.

  
Tina håller mig i kopplet. Hunden gnider stjärten mot trädet.
Anders taffsar på belgianbluehunden.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits