Essä och egoföredrag.

Om jag skulle sätta mig ner och tänka för mycket skulle jag bli tokig nu. För det är för mycket som händer. I skolan, i världen, i livet. Ett fullkomligt kaos, som Bo Kasper säger det.

Min essä är enligt måttstocken klar, men det har inte kommit att bli den helhet jag var ute efter. Vi får skriva max 5 sidor. Jag har snart kommit över den gränsen och då har jag bara kommit till 1985! Att det skulle vara så svårt att sammanfatta Eurovisionen...

På tisdag ska vi hålla egoföredrag. Vi ska stå framför vår halvgrupp och prata om oss själv i 4 minuter. Det är inte så jävla lätt som det låter.

Både Peter och jag höll på att avlida på afrodansen igår. Jag ska aldrig mer göra uppehåll med träningen. Eller, försöka i alla fall.

Små små tankar, om lugn och ro.

Män. Jag orkar inte tänka på det. Själva tanken på att "välja" någon stressar mig. Jag har det bra nu.

Jag förstår inte hur man ska ha råd att bo efter studierna. Här betalar jag 2560 i månaden. Det är överkomligt.

Våfflor ikväll hos Peter och Jocke. Yum yum!

Jag måste sluta leva mitt liv genom datorn.

Disträää...

Jag har lärt mig äta paprika. Nu äter jag det varje dag.

Daglig rutin: Ett Simpsonsavsnitt om dagen, minst!

Jag längtar ingenstans.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits