Jag säger som brorsan; WHAT?!

Har inte kollar statistiken på min blogg förut, men igår hade jag tydligen 56 unika besökare. Who are you people? Och idag, trots denna arla timma, har jag haft 5 besökare. Det är inte klokt.

Jag längtar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem...

Helgen var väldigt rolig, dansat med både yngre och äldre gruppen. Så himla fina och duktiga barn vi har! Och som sedvanligt efter en kurs med rörelsen, finns det alltid massa mat kvar. Fattig student likes! Och att Lelle och Tinou kom på överraskningsbesök var bara ett stort plus!

Ikväll ska jag ut till Gimo och köpa en cykel. Det blir mycket buss men det gillar jag.

Denna vecka består av tentaplugg. SKOLTRÖTTHETEN vältrar sig över mig. Jag vill göra allt annat utom att plugga! Jag vill hoppa, studsa, leka, knuffas, pussas, retas, skratta, dansa, skriva, fixa... Men inte plugga.

Söndagskvällar känns numera omistligt. I en annan del av Köping. I love Tobbe.
Aschberg: Säg nåt då!
Tobbe: ................................................................................................ Köping.

Kommentarer:
Postat av: Josephine

Jag älskar Tobbe! Så rolig! har du kollat något på extraklippen de har på tv4.se? Kan rädda vilken pluggstund som helst så man år lite mer energi!

Kram/Josephine

2008-03-03 @ 15:48:12
Postat av: Moa

Jag kollade in vid tolvslaget =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits