Jekyll & Hyde.

Här sitter man och youtubar (kan man säga googla och facebooka så...) på min nya favoritmusikal Jekyll & Hyde, som jag hoppas att någon bjuder mig på nån dag. Så klickar jag på ett klipp från Broadwayuppsättningen och går och diskar. Lyssnar på min favoritlåt This is the moment. Blir fundersam på vem som spelar Jekyll/Hyde. Går och kollar på datorn och blir lite chockad. http://www.youtube.com/watch?v=R8fMHOvJrA0 - Jag visste inte att han gjorde Broadway! Han kanske inte är världens bästa sångare eller skådespelare för den delen, but he sure can play crazy. Ligger kanske inte så långt ifrån hans privata person? Jag är hur som helst sjukt sugen på att se musikalen!

Kommentarer:
Postat av: Per

Jäkla hyde!

Postat av: Peter Andersson

Alltså! Fy fan vilken träningsvärk! Jag kan knappt gå! Och vi som ska träna imorgon igen! Jag kommer att dööö! Men fan att jag bangar!

2008-03-26 @ 23:28:16
URL: http://zodiac.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits