Hermans orkester, en ren naturprodukt från Gotland.

Efter Thomas förfrågan grävde jag fram Hermanskivan och la in i datorn. Han har varit på Gotland en gång när han var 10 år och han minns Kasta inte skräp, kasta varpa. Han fick även En gång Gotland, alltid Gotland. Efter en generad smiley förklarade han sitt gillande av min pappas dansbandsmusik.
För att förtydliga läsares frågetecken så är det inget "på gång" mellan mig och den mystiske Thomas. Det är en värmländsk vän som har flickvän. Vår relation bygger på att prata om allsköns ämnen på bryggan vid Fyrisån och deala dansbandsmusik på msn.

Jag bara flyr och flyr. På torsdag tänkte jag åka till Göteborg för att pussa på mina vänner där. Helgen går åt till Wendelsbergs Teaterfestival, tänkte hinna se alla pjäserna. Sushi, Julia och Linnea, Towe, Wendelsbergare och secondhand.

Jag har inte råd att missa en minut av det här livet!

Och just det, Henrich är oskadd. Dom hänger kvar i Bangkok men ska ta sig till uppåt i landet men förmodligen inte komma in i Burma. Bra tajmning att åka och utföra Burmautskottsarbete. Hu. Som om man inte fått magsår innan han åkte.

Kommentarer:
Postat av: julia

ja kan knappt vänta tills ja får träffa di!!

2008-05-06 @ 12:56:57
Postat av: Peter Andersson

Ah, du far o flyger du! Själv så känner jag mer. Jaha, jag tar det lite lugnt. Hinner jag inte med saker nu så gör jag det nästa liv! :) Kram på dig!

Postat av: Biffen

Yay!!! Snart kumma Raukie! =) Me is längtar! =) Svengländska...

2008-05-07 @ 09:08:03
URL: http://nenny85.blogg.se
Postat av: misan

Jag funderade över Henrich men skönt att han mår bra.
Du får inte glömma bort att fly hit sen ibland efter att du flyttat...

2008-05-07 @ 22:29:19
URL: http://misansblogg.wordpress.com
Postat av: Däng-Jan

Kom, päiku, jag vill ha dricke!

2008-05-08 @ 22:23:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits