Hjärtklappning, inte bara obehag.

När jag vaknar på morgonen har jag hjärtklappning, ni vet. Det har jag sagt förut. Nu har jag nästan skrivit klart min a-uppsats. Allt går om man vill. Egentligen ville jag inte. Men nu är det gjort. Nu har jag hjärtklappning av andra skäl. Surfade in på Medeltidsveckans hemsida och fick rus. Där står det, klart och tydligt.

http://www.medeltidsveckan.se/default.asp?MenuID=9356&MenuItemID=9362&CategoryID=8081

3, 4 och 9:e augusti

Kl 21.00   In expectatione mortis
S:ta Karin ruin har förvandlats till dödens väntrum. Vi möter de som väntar på sin dom, de som syndat, de som inte är redo att gå vidare. Deras öden och minnen gestaltas i dans, sång och eld. Medverkande: Gycklargruppen LEeR och elever från Wendelsbergs Teater & Skolscen. Regi och manus: Ida Wahlgren. Koreografi: Maira Tofftén, Carolina Bergström. Musik ur Patrask och Poeta Magicas repertoar. Fri entré. Arr LEeR

Tycker numera att Maria borde byta namn till Maira efter detta stavfel... :) Hon fyllde förresten 23 år igår, grattis Maria Tofftén! Carro heter förresten CarolinE och inte CarolinA. Rätt ska va rätt.

Nu har jag för ovanlighetens skull ett berg av disk att ta itu med.

Kommentarer:
Postat av: Andreas

Tror bestämt att det fallit bort ett s i exspectatione.

2008-05-19 @ 19:40:26
Postat av: J

Nu har det börjat....

Postat av: Nenny

Jepp, jag gick vidare, och jag tänkte försöka hålla lågan brinnande i Norge. Dans och sång och teater... Fast nu är det mest fokus på Norge... =) Kramar om

2008-05-21 @ 16:27:19
URL: http://nenny85.blogg.se/
Postat av: julia

ja kan inte säga nå annat än GGGGRRRRAAATTTTTTTTIIIISSSSSSS!! tyvärr kommer ja inte kunna se detta mästerverk i sommar... trist!!

2008-05-22 @ 09:19:35
URL: http://chulii.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits