Shady Lady!

Jag röstar på alla halvnakna kvinnor. Ikväll går Ukraina vidare. För att hon är snygg. Och för att låten kickar Charlottes Hero hur lätt som helst.  Tyvärr. Den har en helt annan nerv än den svenska bleka varianten. Jag förråder mitt eget land om 20 minuter. Annars är andra favoriter Schweiz, Kroatien, Bulgarien och ta mej fan Georgiens blinda sångerska!

Igår var jag på secondhandtripp med min bror, han ska på Tim Burtonfest och klä ut sig till PeeWee Herman. Hittade ett linne till min stora förtjusning. En fantastisk ordvits. Bilden får säga det som behövs. På kvällen hade vi psykbryt på Svantes. En knäpp afton som det brukar vara med mina boys Kristian och Henrich. Ord känns även här överflödiga.

Idag sammanställde jag och min basgrupp vår retoriska analys. Nu är helvetet klart. Bara ett tal kvar.

Nej, nu är det snart dags! Måste förbereda mig mentalt!

 
Mitt nya favoritlinne!

       
       
Helkväll på Upplands.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits