Kan inte vara sämre än brorsan.

Han har redan publicerat sin gedigna önskelista på sin blogg. Han önskar sig: En hårtrimmer. Fint. Då var det ur världen. BÄTTRE KAN DU, Per Herman!

Eftersom det är en dryg månad kvar till jul och en dryg vecka kvar tills jag lämnar den magiska siffran 22 och kliver in på mitt 23:e år finns självklart en önskelista att tillgå. Håll till godo. Hold your horses.

* Doftljus / Ljus - gärna värmeljus som luktar åt vaniljhållet
* Tavelramar till mina samlarplanscher - vi snackar stooraa jävla ramar som jag hoppas kan hittas billigt någonstans
* Hairspray - filmen från 2007
* The Producers - filmmusik
* Golvplanta size la grande!
* Biljett till My fair lady - Tommy Körberg och Helen Sjöholm på samma scen får man bara inte missa!
* Reebok Freestyle - röda
* Bo Kaspers skiva 8

Och som jag önskar mig varje år, likt en liten skolflicka med flätor som vill ha sin jävla ponny, så önskar jag mig pianolektioner med pappa.


Jag gillar röda Reebok Freestyle.

 
Jag var på barnkalas för några veckor sen, när Nike fyllde år.
Här bär jag runt på födelsedagsbarnet och snor hennes presenter.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits