Någonstans i en UNFlokal i Sverige.

På UNFs senaste filmkväll såg vi Monthy Pytons film om den heliga graalen. Efter det hade det röstats fram en skräckis. Jag, Viggo, Alex och Björn hade inte mycket till övers för framröstad film av olika anledningar (det kanske bara var jag som var skraj?) och satte oss på övervåningen. Alex och Björn möttes i nån slags magisk kortspelskamp (jag beundrar människor som orkar hålla koll på dessa korts betydelse) medan jag och Viggo lekte med hans rätt avancerade kamera. Sen smög jag iväg med kamera och detta hände...

    
  

Nu åker jag och mina föräldrar till Stockholm. Vi ska gå på musikal med mina syskon.
Springtime, for Hitler, and Germany!
Det våras för Hitler! ÄNTLIGEN!

Kommentarer:
Postat av: Hockeymicke

Hej Rauksson! Hade egentligen inget att säga......förutom att du nog ska låta bli kameror!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits