Människor som genom tillfälligheter blivit en del av dig.

Jag tycker det är spännande att tänka på hur många människor man har utsatts för i sitt liv. Människor man vill behålla, människor man kan undvara och människor som bara passerar.
Och hur alla dessa trådar blir en stor konstig boll av relationer och flyktiga bekantskaper.

Fick en länk av en gammal kursare, han är engagerad i en organisation som heter Anonymous som kämpar mot Scientologikyrkan.
http://www.svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?&d=82027&a=1263680&lid=puff_1260694&lpos=extra_6 -
hela klippet är intressant men runt 5:40 börjar det om dom och 5:50 är det Daniel som snackar. Jag blir stolt över att jag känner den som vågar stå för sin åsikt och engagera sig för det.
Stolt över en av människorna i mitt liv.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits