Att göra.

Det finns en befintlig att göralista. Jag betar av och tar allt i en lagom takt. Känns bra. Mycket på agendan. Familjen Wahlgren åker till Stockholm och ser Producers 1 november. SPRINGTIME FOR HITLER! Så förväntansfull! Åker nog också till Uppsala runt 17 oktober för att träffa människor och se 123 Schtunks Macbeth - Alla dör på slutet. För tredje gången. Världens bästa föreställning, alla kategorier.

Tänker på min kusin Jenny som just fött sitt första barn. Det ska bli spännande att möta denna sprillans nya människa. Vem kommer du att bli, lilla Ruby? Med ditt mörka hår och sköna morsa? Och heltokiga släkt?


Ruby rubin, så fin, så fin.

Jag tror att mitt problem är en 22årskris. I december fyller jag 23 år. Jag är stressad att inte hinna med det här livet. Gör jag rätt val? Kan jag bara stanna upp och faktiskt njuta av min tid? Är jag på rätt spår? Varför ifrågasätter jag mitt undervisande, är jag en bra lärare? Är jag tillräckligt bra?

Jag är så upptagen med att ifrågasätta mitt liv att jag inte hinner leva det! It's an evil circle!


Kommentarer:
Postat av: Maria

Du är en stört bra lärare Ida!

Postat av: misan

Åh! Ska du verkligen komma hit då? Då blir jag lycklig!

2008-10-03 @ 08:41:26
URL: http://misansblogg.wordpress.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits