En sedvanligt trevlig kväll hemma hos mor och far.

Födelsedagsfika hos mamma och pappa. Pappa fyller 57 år idag. Med mommo och moffa, grannarna... Precis som vanligt. Men ändå inte. Det är samma hus, men jag bor inte här längre. Det är jobbigt på något sätt. En slags separation. Min lägenhet är jättefin, men det kommer nog ta ett tag innan jag kan kalla det för mitt riktiga hem. Nu befinner jag mig i nåt slags mellanmansland.

Såhär harmonisk/sliten kan man se ut och vara om man är jag mitt i livet just nu.

 


Kommentarer:
Postat av: Marie

Det ryktas om att du ska hålla i teaterledarutbildningen? :)

Postat av: juliiiiia

du e sååå vacker!! hemma e alltid hemma...de har ja lärt mig ;) man kan ju ha flera hem faktiskt!!!

2008-09-10 @ 13:25:21
Postat av: Marie

Oh jag tror det ;) men det blir inget tredjesteg? ;)

2008-09-10 @ 20:47:01
URL: http://marie.blogg.se/
Postat av: Lassgård Rolf

Vad skinny du ser ut! Du håller väl inte på å TYNAR bort nu? puss

2008-09-10 @ 21:37:18

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits