En fin dag.

Idag har jag som alla dagar denna vecka, sovit ut. Tagit en lugn morgon till framåt 13snåret och sedan kanske börjat något vettigt. Det vettiga på agendan idag var grilla och beachvolley på A7 med Jonas, Conny och Emma. Jag la mig i solen och bara andades. Så skönt. Åt grillad falukorv, som tydligen är helt normalt i de norra regionerna. Killarna förfasades över min och Emmas gotländska och småländska grillakorvkultur, när vi pratade om hotdogs och andra långsmala korvar. Tydligen inte okej. De hade till och med svårt att förstå hur dessa korvar grillades. Spännande, hur vi tar de mest simpla saker förgivet, att alla ska göra likadant. Tydligen grillar man falukorv i Norrland.
Lite lättare beachvolleylektioner under mycket fniss och sedan hem och sminka. Föreställning igen. En bra show, kände mig säker i alla danser och scener. Det kanske kallas rutin, bra rutin.

Roxie: You can like the life you're living, you can live the life you like.


   
  
Jonas sågade, Conny var hungrig och  Emma åt korv!
Jag var rätt nöjd jag med.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits