Man kan ju bli religiös för mindre...

http://www.iccm-1.org/ - Wow. Kristendomen vet vilka filmiska knappar man ska trycka på! Det är nästan så man blir lite rellischööjs! Jag fick ta av mig tjocktröjan, så varm blev jag!

En gång i månaden vill jag dö. Det hände i natt. Mensvärken från Helvetet. Men jag överlever, varje gång!

Tänker på projekt. Små och stora. Förverkliga sig själv och andra. Jag hoppas det blir så att jag stannar kvar på Donner i höst. Det här året har jag försökt etablera en teaterkultur på skolan. Och eleverna är redan på mig för nästa år. Jag ska vara modig och inte satsa allt på komiska kort, jag ska våga kräva mer. Djupare. Mer sårbart. Teater som berör och skakar om. Sen beror det såklart helt på gruppen. Det kanske inte alls blir som man har tänkt sig. Och jag skulle vilja jobba mer än deltid...

Påskbilderna är hämtade hos mor och far.


   
  
Per fyllde 25 år. Fick blommor, böcker, skor... Av mig fick han gamla biograf-foton från Picassos äventyr. Heja Tradera! 

   
 
Från premiären. Jag har inte riktigt koll på frisyren de första föreställningarna.
Senare hittade jag ett system.

  
Påsklunch med Wahlgrens... Här är Oskar Gunnar Orion!

 
Kusin Magnus ska snart få en egen knodd att leka med, med pinglan Linda. Vilken dag som helst nu...


... men jag får vänta ett tag till. Det känns väldigt bra.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits