Min bror.

Ikväll hade vi genrep på Curtains inför premiären imorgon. Det här är nog den största produktionen jag varit med om - hand i hand med Tramses II -  fast den vinner nog tävlingen om mest tidskrävande och detaljnötande. Musikal tar tid. Jag är sjukt imponerad av hela projektet. Kom och bli helt blown away över vilka sceniska krafter vi har här på ön. Att man kan göra musikal på Gotland. Med så unga människor.

Min bror Per fyller 25 år. 10 april. Jag ringde honom idag när han var på stan med pappa för att fråga om lite ärenden. Några minuter på telefon med min bror gjorde mig så glad på något märkligt sätt. Samhörighet eller något. Att jag har en fin bror. Många tror att vi är tvillingar. Man kan nästan säga att vi är det. Ibland upplever jag en känsla som jag inte kan säga att jag upplever med någon annan än min bror och jag tror det är den känslan som man känner med en tvilling. Kanske helt vanliga jävla syskonband, vad vet jag...
För vi har ju en syster också. Lite surprise för en del som inte visste det. Vi har inte växt upp ihop, hon är 12-13 år äldre än oss. Där finns också ett spännande band, att ha en storasyster som man inte haft möjlighet att gräla med eller vara avundsjuk på under hela sin uppväxt för att vi växt upp på olika håll. Önskar att jag fick träffa henne oftare nu.

Nu är jag så trött så ögonen går isär. Sova. Fira bror. PREMIÄR. Somnar till danstermer som kickballchange, pas de bourré, chassé... Vaknar till sångtexter som Don't chew the fat away och In Kansasland, you can't be to good in the hay.

Bildtribute till min bror!



Nyår 2003-2004.


Mycket nykteristbus har det blivit.

 
Kanal Superstar tycker jag fortfarande är rätt bra. Kanske för att min humor inte utvecklats sen gymnasiet.


Han har varit kvinna på scen vid mer än ett tillfälle.

 
Mycket traktorbilder har det blivit...

 
Och lite sånt här...


Så är han snygg också!


Ibland tvångsklärpå jag honom kläder han inte vill ha på sig...


För han är kanske världens finaste bror.
Grattis på födelsedagen!!

Kommentarer:
Postat av: Moa

Mmm, per och du är väldigt lika. Men det är väl bara 1 år mellan er?

Postat av: Towe

Åh han är så fin. Jag skäms för att jag missade födelsedagen.

2009-04-14 @ 17:14:41

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits