Oregelbundna hjärtslag, en del i vardagen.

Usch, tycker inte om när mitt hjärta slår konstigt. Stressande slag. Eller stressade slag. Det är för många människor att tänka på i det här livet. Och när man är ledig som jag är nu får man tid att tänka. Kanske inte så hälsosamt att inte göra någonting. För då tänker man för mycket. Är det här kanske det som är min vilopuls?

Sista Curtainshelgen. Torsdag, fredag och dubbla lördag. Du missar väl inte min debut som musikalare? Jag tycker fortfarande det känns främmande att uttala. Jag, sjunga och dansa i någorlunda takt? My loyd, my loyd...

Det har blivit en del promenader dessa dagar. MP3spelare, ner via Solhem, hamnen, strandpromenaden, lasarettet... Jag vill nog alltid leva vid havet. Glittrande hav i solnedgång.

   
Jag vill nog alltid ha sol. Rött hår. Gröna ögon. Fräknar. Lugg.
Familjen på terrassen.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

du ÄR så söjt min sköna... är så glad att jag har dig....

love

joools

2009-04-23 @ 14:06:12
Postat av: Towe

Snygging!

2009-04-23 @ 17:38:21
Postat av: Moa

Loyd... som i Andrew Lloyd Webber? ^^

Postat av: Anonym

Det hade varit kul att se dig musikala. Flygbiljetterna var dock lite dyra när jag tittade efter..

2009-04-23 @ 22:27:45
Postat av: Nenny

Du passar verkligen bra i den där frisyren! :) Kram från Norge...

2009-04-24 @ 11:26:34
URL: http://nenny85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits