Jag längtar efter att något ska drabba mig.

Lätt hänt att man blir sjukt rastlös efter ett dygn på Terra Nova. Nu bor jag här tills min nya adress blir Eurotripvägen 123. Och jag längtar efter att något ska drabba mig. Att jag ska råka ut för något.

Min kusin Markus och hans Ella har fått sitt fjärde barn. Vi fick träffa den lille och äta våfflor. Herman, Harry och Haley har fått en bror. Som ska heta Hank. Fyra små superhjältar, redo att rädda världen. Markus bror Magnus och hans Linda har också fått en son, som heter Viggo. Han ser ut som en liten farbror. Systern Matilda var också på plats med Stina och Oscar, som blivit så stor i jämförelse med nykomlingarna. Äldsta kusinen Mattias och tillika min gudfar och hans fru Anneli finns i Vallentuna med Hampus och Lukas. Nio stycken små Wahlgrenare. Framtiden är säkrad för vår klan.


  
Oscar med sin mamma Matilda.

  
Viggo med sin mamma Linda.

  
Herman, Harry och Haley.

  
Stina, Haley med presenten, pappa och Magnus busar med Viggo.

  
Dagens fotomodell heter Haley. Hon satt närmast mig vid bordet.


Jag fick ingen bra bild på Hank för att han sov i vagnen.
När jag var ute och lekte med Stina och Haley vaknade han och mamma tog foto.
Såhär ser en Hank ut.



Kommentarer:
Postat av: emma

vilka super söta barn :)

2009-08-30 @ 22:03:07
Postat av: emma

vilka super söta barn :)

2009-08-30 @ 22:03:26
Postat av: Amanda

Verkligen, vilka super söta barn.



Är allt bra med dig Ida =)?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits