Jag är så less!

Jag är så less på mina tänder. LESS I tell you! Fjärde besöket på fyra månader. Min emalj är inte så stark som den borde vara. Hör upp mina vänner, ät inte för mycket citrusfrukt och socker! Eller drick inte för mycket juice och läsk... Drick MJÖLK och ät OST. Så sade de visa tandprofeterna på Gråbo idag.

Tankar snurrar. Kursplanering, möten, Medeltiden... Och för första gången i mitt liv är jag lite orolig för min egen ekonomi. Det där trygga sparkontot har ätits och levts upp på Balkan. Grattis Balkan, nu har ni fått alla mina penningar! Borde försöka hitta ett sommarjobb för juni och juli.. Kan tänka mig att göra skitjobb. Whatever pays the rent. Helst något utan prestation.

NÄmen, så surfar man in på AMS för första gången på en evighet och lite till och hittar Kolloledarjobb! Och de söker teaterledare! Check! Då söker vi! Något jag är grymt kvalificerad för! Tjoho!

 
Jag är ansvarsfull...


... och förtroendeingivande...

Kommentarer:
Postat av: julia

klockrena bilder....

om de gör dig gladare så saknar jag helt emalj på vissa tänder ... blev du gladare av detta? nja...

looooove

Postat av: Per

Eltandborste!

2009-12-18 @ 09:50:26

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits