Allt Timbaland rör vid blir till guld...?

Jag är en sucker för Timbalands produktioner. Det är något med hans sound som andas lyx, fest och creme de la creme. Detta är veckans lyssnasönderlåt: http://se.youtube.com/watch?v=Ls8FLO4EodU - Chris Cornell - Part of me.

Idag har jag regisserat hela dagen. Imorgon ser likadant ut. Dagen försvann skrämmande fort utan några som helst raster för mig, förutom en timmes lunch. Mina elever is the shit! På torsdag har de redovisning med sina texter.

Let it goooo!! Go away!! Jag jobbar på det!

På lördag är det Melodifestivalen. Oh. My. God. Jag har inte hunnit sätta mig in ännu, knappt kollat in första startfältet. Shame on me!! Undrar vad vi får för godingar i år... Mina stalltips kommer senare!

Kommentarer:
Postat av: Nenny

Hej!

Gissa vem som kommer till ön på lördag? Ska vara nere till fredag och gå på anhörigvecka med min far, som går på rehab nu. Skulle vara kul att hinna se dig något när jag ändå är nere, men jag har inte ditt nummer... Vad tror du om det? Jag har samma nummer som jag alltid haft om du vill höra av dig... Hoppas allt är bra med dig annars! Många kramar från Norge

Postat av: jools

ja vill träffa di min arbetsmyra!! ja vill va me di å ja vill ta på di... (rimma som petter, me rock this:)) ringeling så hörs vi .. om inte får man frästa med ett tränings pass á la tors kväll, medel?! "Say I do, I do I do I doooooo" (mamma mia u know..)

2009-02-04 @ 23:37:20

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits