Att jag står upp denna morgon är...

... rätt fantastiskt, efter denna actionhelg. Musikalrep hela dagarna. När man tror att man ska krevera och lägga sig ner och dö så hittar man glädjen någonstans och orkat ett varv till. Jag har inte samma motivation när jag springer i skogen? I lördagskväll såg jag schlager hemma hos mamma och pappa, röstade på EMD! Annars var jag svårimponerad under kvällen. Och vad i helvete Grotescogänget, vad gör ni??? Jag hade så höga förväntningar kring ert mellanspel!!! Men nu är jag så besviken! På lördag är jag och brorsan i Malmö och ser kalaset live. It better be a kickass-show.

Efter schlaget gick jag till Julia och två peruker, två paljettklänningar och fyra lösgonfransar senare åkte vi till Klubb Kaka, som denna kväll hade Discotema. Hemma hos Julia var det släktmys då Julias ömma moder fyllde år. Julias kusin August 2 år verkade fascinerad, imponerad och skräckslagen när han bevittnade förvandlingen. Jag älskar konceptet på Klubb Kaka, mer maskeradfest åt folket! När exibihonisten i oss väcks till liv och folk går över lik, eller motsvarande, för att vara snyggast utklädd. Jag och Julia var discotvillingar. Och som folk ville plåta oss! Eller fälla kommentarer. En del trodde vi var systrar på riktigt. Nja, inte biologiska kanske, but she's ma sista right! *snap snap med fingrarna* Det var en härlig kväll och visst blir det lite extra drag (i dubbel bemärkelse) när garderober genomsökts och länsats, peruker köpts in eller byggts och musiken dunkar Burn baby burn - DISCO INERFNO alternativt Macho man? Jag kommer gå på nästa kaka!

Igårkväll såg det ut som as här hemma. Disk för flera dagar. Efter genomgång av disk och påbörjandet av matlagning dök Julia och lillasyster Hanna upp för att lämna grejer och se Mia&Klara, kanske världens bästa tv-serie! När dom hade gått kom Jonas förbi och vi såg Monsters Inc.

Så som sagt, konstigt att jag står upp idag med denna massiva händelsehelg.

Jobbdag idag, sen åker jag till Göteborg imorgon. Malmö på lördag. Hem på söndag. Jag har inte tid att sitta här!


 

   

   

Kommentarer:
Postat av: Pernilla

Vad snygga ni är!!! Hoppas ni hade en toppenkväll : ) Kram Pernilla

2009-02-23 @ 17:06:55
Postat av: julia

alltså herre guuud... ja kan titta på dessa kort om och om och om igen!! vi är verkligen as snygga!! inte konstigt att alla ville ta kort på oss... nästa kaka ska vi regera igen. kan bli vår gemensamma grej. kaka :)

2009-02-23 @ 23:38:27
Postat av: womanizer!!

jääävlar i min låda, vilka smoking hot legs you have ida!!!! kan de va friskis benövningar som gett dig dessa vackra spiror el är du helt enkelt född till att bära upp dessa? WOOOWW!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits