En söndag. En helg.

Söndagar som igår kan man inte få för många av. Gick en promenad genom stan med ruinnycklarna i handen. Gick in i S:t Karin och lät mig övertas av visioner, känslor, effekter. Fick en wild and crazy idé som innefattar Rickard, avsatsen högst upp och en massa livräddande linor. Ehm. Kanske borde sätta säkerheten i främsta rummet, inte effekterna och "det skulle va ASBALLT om Rickard gjorde det här!!"

Sen blev jag upplockad av Reich den yngre som körde mig hem, vi gjorde lyckade hallongrottor och hon lifestoryuppdaterade mig. Efter det begav jag mig mot Amandas, där det skulle bli söndagsmiddag. Vegeterisk lasagne och tre olika efterrätter. Magen var dubbelt så stor när man gick hem än när man kom dit. Det var en mycket trevlig tillställning och vi gav oss på en omgång Sexandthecityspelet. Jag trodde i min enfald att detta betydde snuskiga frågor till varandra men det var frågor om serien. Som jag knappt sett alls. Jag kan ju inte säga att jag vann. Men jag kämpade tappert. Några kort innebar charader. Bilder följer.



  
En Hello Kitty-tårta! Amanda och Lina skålar för detta fantastiska initiativ.
 
  
Med grädde i min närvaro går ingen riktigt säker. Inte ens jag själv.
Amanda smetade ut lite i ansiktet på mig men konversationen fortsatte som om inget hade hänt.

   
Bild 1: "Seduction"
Bild 2: "Circumsision"
Bild 3: "Flash"

Kommentarer:
Postat av: big mama

Dei va hemskt va du har blitt smallar! Vi kommer verkligen inte att kunna byta kläder med varandra i framtiden om du ska fortsätta såhär!

Fast jag vet ju, att det är skönt å roligt å trevligt när de rinner av lite, så därför glädjs jag även med dig.

Drömde om dig å hela din familj en natt! Ni låg i rad på stranden å solade, du, mona, roffa å per! Oerhört trevlig dröm!

Fick förresten mail från Kicki Scheller som undrade om inte du å jag å hon skulle ta å fika nån dag...? Det låter väl som en jättetrevlig idé?!

kärlek

Postat av: Julia

ja håller me - dom förlorade kilona syns att dom e tappade! så länge du mår bra! men va vig du är ida, jag är djupt impad!

2009-02-02 @ 20:23:52

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits