Ljummet.

Nu ska jag sova. Men innan dess vill jag bara säga att kvällens delfinal var rätt ljummen, med några ljusglimtar. Petra Mede var helt jävla fantastisk ikväll, bådar gott inför resten av turnén! Störtskönt manus och precis lagom med utrymme i rutan. Och Caroline af Ugglas... Gråtnödigt vackert och skört. Jag älskar henne som person också... Snälla snälla kommer spelas flitigt av undertecknad. Något annat som var vansinnigt våldsamt vackert var Freddie Wadlings version av Towa Carsons Alla har glömt. Undrar vad nästa veckas nostalgitripp erbjuder... Sommaren som aldrig säger nej med Nina Persson? Det blir alltid värre framåt natten med... Kung Carl Gustaf?

Kommentarer:
Postat av: julia

håller med... sitter å söker på af ugglas låt men hittar den inte ... kan de bero på att jag är oduglig på just sånt eller kan det va att den inte finns å hitta än? sug på den du! tack för schlager kakan, lovely!! mer störssel åt torra svenska folket :) pöss på röva

2009-02-08 @ 00:13:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits