Markoolio!

Efter att ha lyssnat på 60sekundersklippen på http://www.svt.se/mello är det här min uppfattning.

Tumme upp eller potential för tumme upp:
Jennifer Brown
Markoolio - min vinnare!! Ska man satsa en slant? Alla heder åt den planerade Rysslandskridskokuppen!
Amy Diamond - Carolas bortadopterade lillasyster, röstresurser deluxe men med personlighet som en bit bark... Har någon sett en bild på henne där hon ler med ögonen också?
Cookies and beens

Tumme ner som bara kan påverkas av en sjuhelsikes liveakt (Om ens det)!
Lilli & Sussie
H.E.A.T
Lasse Lindh och Bandet

Tumme i röven, men kommer ändå gå till final:
Måns Zelmerröööv - DOCK kan det här ha potential, jag kanske faller som en fura ikväll i alla fall? Det är nåt med orden Hope and Glory som gör det platt, ack så platt! Jag vet inte om jag kan ta det seriöst att Mumsmums står för hopp och ära.

Nu ska jag på barndop, Oskar Gunnar Orion ska döpas i Roma kyrka!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits