Stress är...

... när jag inte hinner bry mig så mycket om Melodifestivalen som jag skulle vilja. EMD har bäst låt ikväll, efter att ha lyssnat igenom kvällens startfält, men den där Sofia är fan inte heller så dum... Velvet är ju Velvet och jag gillar hennes stil. Tänk om hon hade ställt upp med Take my body close? Damn it girl! Då hade det blivit åka av!
Och varför är alla så pepp på Molly? Hon har en bärande röst men låten.. Kisspaus. Hoppas på frälsning ikväll. Och jag är ledsen, men BWho? Det här måste imponera på mig live. Men är den inte lite snarlik förra årets vinnare i ESC? Lite för inspirerade av tråk-Dima Bilan!

Nu vankas musikalrep mellan 10-17. Eskapism när den är som bäst. Att stänga ute omvärlden och bara sjunga och dansa.

Kommentarer:
Postat av: J

EMD klart bäst, BWO:s i upptempo hade funkat bättre. Velvet lär vi ju med lite tur få höra hela sommaren och en bit in på hösten ändå...

Postat av: disco divan

stress är när man inte hinner lägga upp dom coola bilderna på en cool utekväll med sin kompis... :)

2009-02-23 @ 00:03:41

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits