En vanlig dag på jobbet.

Idag har jag haft den fantastiska möjligheten att utnyttja en vän. Amanda som är en riktig teaternörd blev tillfrågad av mig om hon ville hålla i teaterhistoria och teateranalyspasset med mina elever. Hon slukade uppgiften hel och körde en kick-ass genomgång. Strålande. När dagen var slut kände jag att jag mer än gärna hade haft henne som kollega i detta ämne. Jag tror vi hade kompletterat varandra bra. Såg framför mig en utopi, hur jag och Amanda bygger ett teaterimperium på Donner och förser ön med scenkonst och viktig teater. Så skulle det va!
Innan vi skulle åka hem smet vi förbi MediaTorsten som tog lite bilder på oss. I klassrummet där jag senast hade kostym och rekvisitalektion. Ja. Såhär blev resultatet...







Är vi inte TopModelmaterial så säg? Förmedlar känslor? Check. Posera bekvämt? Check.

Kommentarer:
Postat av: Julia

this is THE shit :) fan va grymma ni äääärrrrr!!

2009-01-27 @ 18:21:57
Postat av: Anonym

Ett teaterimperium!! Definitivt mitt nya måål i livet, så (ursäkta) jävla perfekt!! Fick preci Bygga upp ett stort berg på hjärnan.. :) analysera skiten av det du! Puss

2009-01-27 @ 18:51:10
Postat av: J

And smaaaajl with the aaaaajs!

Postat av: nenny

Det är konstigt att så fort man tittar in här så blir man på bättre humör... tack för det min vän...

2009-01-28 @ 12:36:22
URL: http://nenny85.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Fina bilder, Ida! Du verkar ha roligt på jobbet, och ett teaterimperium har du ju redan börjat bygga : ) Jag är som alltid mycket stolt över dig!Stor kram Pernilla

2009-01-28 @ 14:27:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits