Svåra ord för en scizofren optimist.

Nej nej nej. Jag får inte. Jag borde verkligen inte. Det går inte. NEJ. Inte en chans... Varför skulle jag sabba det här? Dumt dumt dumtelidumt. Det finns så många andra att välja på. Det skulle vara så olidligt dumt och onödigt. Samtidigt som inget stämmer så stämmer allt. Jag känner mig inte värdig den uppmärksamheten på ett sånt där destruktivt och fånigt sätt.  Jag är så less på att jag själv är så utstuderad. Spela inte samma kort, kvinna! Du spelar ut dig själv! Don't get involved! Ta dig ur levande!
Jag måste släppa det. Let. It. GO!

Å andra sidan blir jag så less på de som säger sig leva i carpediemtjaffset, men inte vågar ta en enda chans. Sånt jävla hyckel!

Jag ska sluta tänka. Helt klart.

Har haft en störtskön kväll hos Jonas och Conny. Ont i magen och halsen efter indisk mat och brutala skratt. Tokroliga norrlandskillar med svårt kommunikationssystem!! D.V.D - De vet du!! Leverera! Dominera! Ja köper de!

Så kom en helg igen. Och det där sökandet känns om än mer avlägset och resultatlöst. Jag måste komma in i matchen.
Men jag vet ju vem jag vill spela med? Om jag inte får rött kort.

Kommentarer:
Postat av: Amanda

Vi får ta en diskussionsgenomgång av detta imorn!! Men min spontana kommentar är: Sluta tänk!! Go with the flow!

Postat av: Julia

ida... kära du. vi måste ta en snack... ja gillar di - men ja är inte kär i dig, så ja är ledsen men du måste släppa mig... :) hihi

2009-01-31 @ 14:52:12
Postat av: anonym

har du gått å blivit kär i den där mikael nu?

2009-02-01 @ 03:08:34

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits