Fint sagt.

"Å vi har förmodligen fått träffa gotlands skönaste människa, du lämnar nog ingen oberörd!"

Nu är det bara att åka med. Mammas och Pers fest är imorgon. På tisdag är det studenten. Jag tycker om stabila, trygga och fasta fakta just nu. Att få uppgifter, genomföra, bocka av - check. Ge mig fan inga nyanser eller alternativ! :)

Flassar loss på ryggen just nu. Det trillar av bitar av min hud. Jag borde lära mig det där med att smörja in sig efter att ha blivit bränd en gång om året i mer än 20 år. Men man känner sig tydligen odödlig varje säsong då solen gör entré. Man liksom glömmer allt vad konsekvenser heter och så där.

Armenien har deltagit fyra gånger i Eurovision. Bara en av dessa har varit dåliga. De andra har tillhört mina favoriter. Borde jag flytta dit?

Kommentarer:
Postat av: Ola

I know the feeling, efter 30+ har inte jag heller tagit lärdom av tidigare års obeskrivlig smärta av en solbränd rygg..

2009-07-25 @ 18:23:02

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits