Midsommar.

Slogs av en överraskande mensvärk denna traditionernas midsommarafton. Svullen uggla. Har säkert startat flera rykten om en eventuell bulle i ugnen när vi strosade över Paviljongsplans midsommarfirande då jag gick och tog mig på magen flera gånger och grimaserade av ryggvärk.
Efter maten hos föräldrarna fick jag lägga mig på soffan i kramper. Trots denna smärta hade jag en alldeles lagom och mysig midsommar som avslutades med As good as it gets med Jack Nicholson, världens bästa skådespelare. 

   
Jag gjorde en fluga till pappa. Per hejar på Sverige. Morfar vid grillen. Mormor i sommarsol.

 
Före: Mat. Efter: Pain med värmefilten man pluggar in i väggen.

  
Efter lite piller blev jag pigg. Brorsan hängde på.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits